Tuesday, October 6, 2015

EHHHHH ?? Blog Aku Masih Hidup ??

Assalammualaikum donia! EHH hidup lagi rupanya blog aku ni? Subhanallah tengok balik last update tahun 2011.. bersarang dah wei... hahaha... Disebabkan desakan en mady untuk update semula blog, aku gagahkan jugak la nak mula jadi penulis semula.. ecceehh (perasan cam ada org baca je blog aku nih kan?)Bukannya apa, memg betol dah tak musim dah nak update blog bagai ni, tahun 2015 hokay! tahun instagram!.. semua org cita hidup dye kat instagram aje..huhuhu.. Tapi blog ni actually more tu storage untuk simpan kenangan je...iyolah mana tau ada rezeki nanti leh tunjuk kat anak cucu pengalaman hidup kita nanti kan.. (jauh benar pemikiran aku ni?) tak kisah la asalkan aku hepy.. korang kalau sudi baca story aku hope korang pon hepy la ek? sharing is caring :)... ok next entry nak start story pasal travel!.. stay tune! (eccceh still fefiling ada makhluk nak baca story aku ni! )

No comments: